22. září 2014

I am back! ...almost

Ahoj,
tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych sem zase něco napsala. Přiznávám - moc se mi nechtělo... Ale jsem tu! :D
(je to jenom polo info - polo deník, tak si nedělejte planý naděje :D)

××××××××××××

Ufff, ani nevím, jak začít. Ok, už to mám - prázdniny. Ty jsem si vlastně celkem užívala, jen mě fakt žralo to vedro a slunce (asi dva týdny jsem měla svou "letní depku", která se projevuje především tak, že bych nejradši během noci šmejdila po venku a přes den zalezla do sklepa a tam buď psala, spala nebo se na něco koukala). Jop a navíc jsem skoro nespala - ve 3 nebo 4 ráno spát v 7 vstávat :D A bohatě mi to stačilo :D
Každopádně - dvakrát jsem byla u moře, dvakrát na chatě, týden u koní a pár dní doma. Stručně shrnuto - toť vše. :D
Jeden z best zážitků bylo setkání s Maggi a Wolf :D Jednoduše... žůžo :D Při některých vzpomínkách se ještě teď tlemim :'D

Přejděme k dalšímu bodu: co důležitého se za tu dobu stalo?
Stručně - nic. 
Jenom jsem se stala Whoviankou a už je to se mnou asi vážný, protože až budu mít čas (jestli někdy budu ten čas mít, ovšem), plánuju zkouknout něco z classic (no, asi ne všechny díly, ale abych prostě měla přehled) :D
No a jak už to tak bývá, s novým fandomem mi přibyl i novej "miláček". A to v podobě toho fešnýho Skota, co hraje 10th Doctora :D (David Tennant se jmenuje, pokud vás to zajímá a nevíte to) :D

Hmmm... z obecných informací jsem asi nejdůležitější zmínila a žádný kejdy z osobního života mě teď nenapadají...
To, že jsem začala chodit na koně do jiný stáje, tu stejně nikoho nezajímá, že? :D

A teď pro mnohé z vás hlavní bod - blog a povídky.
Přiznávám se, že od půli srpna jsem nepsala. Ani písmenko ...no, možná slovo, ale víte, jak to myslím :D
Plánuju s psaním zase začít, jakmile mě to popadne. Víte co myslím, ty psací záchvaty a tak... :D
Dost uvažuju, že bych zkusila něco s 10th Doctorem, ale ještě si nejsem úplně jistá. Za a nevím, jestli by vás to bavilo a některá z vás to četla; a za druhé, vlastně za b netuším, jestli by mi to šlo. Uvidíme :D

No a potom je tu škola. Naše milovaná nenáviděná škola. Přiznávám se, že v tom docela plavu. Ještě jsem si pořádně nezvykla, že to mučení už začalo, takže pořád chodím spát kolem třetí ráno a pak se se svým mozkem hádám o jakoukoli kloudnou myšlenku. :D 
Můj mozek mě nesnáší 
A ani nemluvím o tom, že nemám vůbec páru, co bereme :D

Takže, abych to shrnula - na blog se budu snažit aktivně chodit a alespoň obíhat pravidelně. Jak to bude s psaním netuším. Až se dohodnu se svým mozkem a nakopu škole zadek, těšte se tu na mě :D

3 komentáře:

  1. Jupí, jsi zpět ^.^
    Už se moc těším na nějaký tvůj psací záchvat :D
    PS: Na Doctora se také plánuji podívat, ale musím začít nějak srozumitelně a hlavně od začátku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ten psací záchvat taky těším :D
      PS: Serie 1 Epizoda 1 - "Rose" (pokud jde o renewed - classic znát nepotřebuješ)

      Vymazat
  2. Jůj prosím musí tě to psaní chytit co nejdříve a taky jsem ráda že jsi zpět :)

    OdpovědětVymazat